Umjesto da dozvolimo da djeca sjede u ?oku i izvode besmislene, ponavljaju?e, usamljene aktivnosti, nau?it ?emo kako da im pomognemo da se usmjere na nas, nae rije?i i svijet oko njih.
Razvijamo Strategiju i Plan implementacije za uklju?ivanje djece s teko?ama u Kantonu Sarajevo U okviru aktivnosti za izradu Strategije, direktor Centra znanja PROFECTUS, Darko Kobeti?, prof.reh., izradit ?e sedmogodinju ...
Brain Gym (Gimnastika za mozak) temeljni je senzomotori?ki program edukacijske kineziologije koji uklju?uje aktivnosti i vjebe kojima se poti?e integracija modanih funkcija.
Osnovu NTC programa predstavljaju savremena nau?na otkri?a iz oblasti neuronauke i pedagogije sa ciljem razvoja kreativnosti i funkcionalnog znanja djece. Igra kao intrinzi?na potreba djeteta je klju?ni faktor programa.
Edukacija i stru?ni tretman za odgajatelje, roditeljie/porodicu i djecu sa teko?ama u u?enju i razvoju u predkolskim ustanovama.
Projekat NETSI - Podrka umreavanju za pomo? procesu inkluzije u BiH Hilfswerak Austria International - ured u Sarajevu
Rano djetinjstvo najkriti?nije je razdoblje u razvoju svakog djeteta. Koje su prepreke koje sprje?avaju sistematsko i potpuno provo?enje rane intervencije i podrke inkluzivnom obrazovanju?
Jedna od "?injenica" vezanih za ivot djeteta sa teko?ama u u?enju i razvoju je procjena razvojnih sposobnosti djeteta.
IPP dokumentira samo ono to je dodatno ili razli?ito u odnosu na diferenciran nastavni plan i program, koji se ostvaruje u u?ionici.To zna?i da IPP nije zamjena za obrazovni program.